ابرکوه سرپرستی یزد فردا:بخشدار بهمن گفت:باید در تأمل در رفتار و اعمال خود و با شروع سال جدید خود را آماده خدمت بهتر به مردم کنیم

حجت الله محمدی در همایش پایان سال شوراها و دهیاران بخش بهمن اظهار داشت:جا دارد که از تلاش های صادقانه شما در برگزاری پر شکوه راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات مجلس تشکر ویژه شود.

وی افزود : اگر این یاری و همگامی های مردمی نبود ایران اسلامی بعد از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی خود اینچنین در جهان پر افتخار نبود.

محمدی افزود: در آستانه بهار جا دارد تلنگری به خود بزنیم،از مردم بابت اشتباهات خود حلالیت بطلبیم و برای خدمتی بهتر و صادقانه تر به مردمی که در جائی دیگر از جهان سراغ نداریم در سال آینده آماده شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم با همکاری یکدیگر و فراهم کردن بسترهای لازم استقبال خوبی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

محمدی با اشاره به برگزاری هر ساله ورزش های بومی و محلی در منطقه افزود:تلاش کنید که امسال به این برنامه که مورد توجه نیز قرار گرفته است رونق بیشتری بدهید.

وی همچنین یاد و خاطره مرحوم بهروز پور صفی از اعضاء شورای اسلامی روستای هارونی را نیز گرامی داشت و از خدمات آن مرحوم تقدیر کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا